Banner

Prekių grąžinimo tvarka

PREKIŲ GRĄŽINIMO / KEITIMO TVARKA

Gerbiami pirkėjai,

Kasdien siekiame, kad „Lidl“ parduotuvėse galėtumėte įsigyti geriausios kokybės prekių už patrauklią kainą. Jei visgi atsitiko taip, kad įsigytos prekės kokybė neatitiko jūsų lūkesčių, kviečiame vadovautis mūsų įmonės parduotuvėse taikoma prekių grąžinimo / keitimo tvarka.


Maisto prekių ir augalų grąžinimas


Kokybiški augalai bei kokybiškos maisto prekės - negrąžinami. Įsigijus nekokybišką maisto prekę ar augalą, tokią prekę galite grąžinti ir atgauti sumokėtus pinigus arba pasikeisti tinkamos kokybės preke (jei ji bus parduotuvės asortimente) bet kurioje Lidl parduotuvėje visoje Lietuvoje.


Ne maisto prekių grąžinimas / keitimas


Nenaudotas kokybiškas ne maisto prekes galima grąžinti ar pakeisti bet kurioje Lidl parduotuvėje visoje Lietuvoje per 30 dienų nuo įsigijimo, pateikus pirkimo kvitą ar kitą prekės įsigijimą patvirtinantį dokumentą. Prekė turi būti grąžinama į parduotuvę originalioje pakuotėje, jei įsigijant ji buvo supakuota.


Negrąžinamos ir nekeičiamos kokybiškos ne maisto prekės:


Drabužiai:


  • Kūdikių drabužėliai (iki 86 dydžio imtinai)
  • Pėdkelnės, kojinės, puskojinės ir kiti panašūs dirbiniai
  • Siūti, megzti vyriški, berniukų, moteriški arba mergaičių apatiniai drabužiai
  • Naktiniai marškiniai, pižamos ir panašūs dirbiniai
  • Liemenėlės, juosmenys, korsetai ir panašūs dirbiniai, išskyrus sportines liemenėles


Buities prekės:


  • Elektros mašinos ir įrenginiai, šviestuvai, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatai
  • Mašinos ir mechaniniai įrenginiai
  • Optikos, fotografijos, kinematografijos, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisai ir aparatai
  • Miego čiužiniai
  • Parfumerija, kosmetika ir tualetiniai preparatai


Laisvalaikio prekės:


  • Žaislai, žaidimai, išskyrus sporto reikmenis
  • Muzikos instrumentai
  • Meškeriojimo reikmenys
  • Spausdintos knygos, reprodukcijos ir kiti poligrafijos pramonės dirbiniai
  • Antžeminio transporto priemonės, laivai, valtys ir kiti plaukiojantys įrenginiai


Kitos prekės:


  • Tabakas ir tabako gaminiai
  • Dovanų kortelės
  • Laikrodžiai

KOKYBĖS GARANTIJA

Garantiniais atvejais, sugedus „Lidl“ parduotuvėje įsigytai ne maisto prekei, kurios kaina yra didesnė nei 15 €, prašome per LR teisės aktuose nustatytą 2 (dvejų) metų kokybės garantijos laikotarpį, arba jei numatytas ilgesnis komercinės garantijos terminas – atitinkamai per nustatytą komercinės garantijos terminą, kreiptis prekės instrukcijoje nurodytais aptarnaujančio serviso atstovų kontaktais. Garantijos sąlygos pateiktos kartu su preke jos naudojimo instrukcijoje.


Garantiniais atvejais, jei ne maisto prekės kaina neviršija 15 €, per LR teisės aktuose numatytą 2 (dvejų) metų garantijos laikotarpį prašome kreiptis prekės instrukcijoje nurodytais aptarnaujančio serviso atstovų kontaktais ar tiesiogiai į bet kurią artimiausią „Lidl“ parduotuvę visoje Lietuvoje. Jei numatytas ilgesnis komercinės garantijos terminas – praėjus LR teisės aktuose numatytam 2 (dvejų) metų garantijos laikotarpiui, per nustatytą komercinės garantijos terminą prašome kreiptis prekės instrukcijoje nurodytais aptarnaujančio serviso atstovų kontaktais. Garantijos sąlygos pateiktos kartu su preke jos naudojimo instrukcijoje.


Iškilus klausimų, visuomet galite kreiptis į mūsų įmonės klientų aptarnavimo skyrių (tel. 8 800 100 11; pirmadienį–penktadienį 8–18 val.). Mūsų klientų aptarnavimo skyrius užtikrins, kad prekės gamintojas išspręstų klausimą greitai ir sklandžiai.


Jūsų „Lidl Lietuva“ komanda